16.8 C
София
понеделник, 27 юни 2022 г.

Бивш шеф със скандални разкрития за „Левски“

Бившият шеф на маркетинг отдела на „Левски“ Тодор Минев изнесе скандални неща от кухнята на клуба, в който работеше от февруари 2018 г. до май 2019 г. Той също като един от феновете Любомир Костадинов зададе въпроси на изпълнителния директор на „сините“ Павел Колев.

Ето какво пише Минев във Фейсбук:

„Павле, Павле и аз имам едно въпросче, така както си тръгнал да отговаряш…

Какво се случи с маркетинга и магазина на Левски, след като беше прекратен моят договор?! Ясно ми е, че на фона на днешните проблеми, това за което говоря е вероятно капка в морето, но защото “охраната и магазина” се дъвчат отдавна, исках да споделя някои неща.

Предложението ми да продължа да изпълнявам задълженията си срещу 1 лев дойде, защото ми бе обяснено, че договора ми се прекратява, за да се спестят средства, но след редица разговори така и не бе прието.

Веднага след освобождаването ми на мое място бяха назначени тикет мениджър, ивент мениджър и мениджър продажби, това са само мениджърите, за които знам вероятно е имало и други назначения на по-ниските етажи, нямам идея на какви заплати са били въпросните хора, но вероятно сумата е надвишавала моя бюджет, който в моя случай беше изплатен с 10 месечно закъснение.

В случай че се бяха постигнали сериозни резултати или най-малкото се беше продължило това, което аз и екипът ми създадохме – въпроси нямаше да има, но уви, с целия бюджет и всички директорчета нещата около магазина и събитията тотално се съсипаха.

Тук ще споделя нещо, което много малко хора знаят. Преди да се прекрати договора ми, предвиждайки, че магазина и всичко свързано с него върви към крах, седнах с няколко човека, които смятам за специалисти в сферата на търговията и финансирането, за да подготвим план за спасение на това звено.

План беше подготвен и беше организирано срещу ипотечен кредит да вземем необходимите средства, за да се произведат достатъчно артикули и да се зареди не само магазина на „Герена“, а множество магазини и бензиностанции, които изявиха желание да се включат в разпространението на продукти с марката „Левски“.

Текущият тогава договор предвиждаше 20% от оборота на целия този бизнес да влиза в хазната на клуба, забележете оборота, а не печалбата! Все още имам някъде в компютъра си подробния бизнес план, при чието изпълнение се предвиждаше да влизат стотици хиляди левове месечно в клуба.

Та въпроса ми към Павел е, какво направихте с големите бюджети и специалисти за магазина и организирането на събития около футболните мачове?!? След като сметнахте, че сте по-компетентни да правите това…

По принцип съм доста наивен, но никога не съм се лъгал в човек толкова, колкото се подлъгах в ПК! И аз смятах, че образован и ерудиран човек като него би бил перфектен за клуба, но уви тепърва ще му сърбаме попарата“, написа Минев.

spot_imgspot_imgspot_imgspot_img

Последни новини

google-site-verification: google8d719d63843e6dc9.html